Aangenaam kennismaking!


Februari 2014
Hallo!

Mijn naam is Sandra en ik ben 35 jaar.
Mijn man en ik zijn sinds 2012 gestart met IVF.
Toen we startten zaten we vol goede moed. Onwetend wat er ons allemaal te wachten stond van hoogtes, laagtes, emotionele katers, hormonenbehandelingen, seksuele en relationele dips,… en dan is er natuurlijk het gewone leven ook nog.
Het is een hele zoektocht geweest om hier door te komen (nog steeds).
Ik vond veel blogs waarin mensen hun verhaal deelden, maar weinig concrete tips & trics om erdoor te geraken.
Buiten ‘doe wat goed voelt’ en ‘jij weet het best wat goed is voor jou’ vond ik weinig terug en ik had er zo’n behoefte aan.
Op de site van ‘De verdwaalde ooievaar’ (www.deverdwaaldeooievaar.be) vond ik heel veel praktische informatie en ook wel lotgenoten. De site is onlangs helemaal aangepast en nu vind je er ook tips om er emotioneel door te komen. Een pluspunt!
Bij de therapeut van het ziekenhuis kreeg ik ook een aantal nuttige tips, maar nog niet genoeg voor mij.

Ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben. En het is inderdaad waar: ‘jij weet het beste wat voor jou werkt’. Ik wil gewoon met deze blog tips meegeven die bij mij werk(t)en. Als er al één iemand is waarvoor één van deze tips ook helpt, is mijn opzet geslaagd.

Als je graag contact met me opneemt mail me dan gerust.

2 opmerkingen:

  1. Beste Sandra, wat een mooi initiatief deze blog! Zo pijnlijk herkenbaar, zo verhelderend, zo eerlijk. Ik ben nu een dikke 3 jaar bezig met ICSI behandelingen en inseminaties, eerst in Jette, nu in Brugge. Van de 10 vorige pogingen ben ik 5 keer zwanger geweest, maar telkens toch moeten herstarten omdat er iets misliep met die 'topembryootjes'. Nu ben ik bezig met stimulatie voor poging 11. Ik ben al enkele weken thuis en blijf nog thuis tot aan de zomervakantie. Dat doet me goed, want ik was 'op' na de zoveelste ontgoocheling. Jouw positief nieuws op het einde doet me hopen en geeft me moed. Bedankt voor jouw verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Elke, eerst en vooral mijn excuses voor mijn ongelofelijk late reactie. Dankje voor jouw lieve woorden. Ik stuur jou veel liefde & warmte voor jezelf en jouw partner. Als je graag nog verder deelt, mail me gerust (sandradecadt1@gmail.com) als je me mailt, reageer ik veel veel sneller ;-) .Liefs, Sandra

      Verwijderen